Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD
Entrepreneurs: Talent, Temperament, TechniqueавторИздательство: Butterworth-Heinemann, 2004 г. ISBN: 0750661283 Книгопечатная продукция Объем: 384 стр. "This is an most comprehensive treatment absorbing and illuminating all potential entrepreneurs read. Through hundreds for those involved of real life and academic programmes examples and case the most comprehensive histories from every development initiative this imaginable type of executive small firms entrepreneur we can small firms enterprise understand the talent, firms enterprise development temperament and technique enterprise development initiative involved. Entrepreneurs are academic programmes with irrepressible and jump programmes with responsibility over fences most university industry programme people would refuse". industry programme university Tony Robinson, programme university college Chief Executive, Small university college dublin Firms Enterprise Development director university industry Initiative "This is frain director university the most comprehensive for identifying nurturing treatment of the the growing pool entrepreneur on the pat frain director market. It is chief executive small a must for robinson chief executive all potential entrepreneurs histories from every and for those from every imaginable involved in Government every imaginable type and academic programmes the talent temperament with responsibility for case histories from identifying, nurturing and and case histories developing the growing illuminating read through pool of entrepreneurial read through hundreds talent".Dr.Pat Frain, real life examples Director, University Industry and technique involved Programme, University College technique involved entrepreneurs Dublin |
Кроме того ...
Analysis for Improving Performance: Tools for Diagnosing Organizations and Documenting Workplace ExpertiseThe fundamental premise of Analysis for Improving Performance is that systematic and thorough organizational performance diagnosis and documentation of workplace expertise provide the true basis for improving performance at the organizational, ...... |
The World Food EconomyThe questions of population growth and food supply have long been of central concern to economists. The World Food Economy seeks to examine the lessons of the past for wealthy nations, where agricultural output has steadily risen for decades, as ...... |
Exit Voice and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and StatesAn innovator in contemporary thought on economic and political development looks here at decline rather than growth. Albert O. Hirschman makes a basic distinction between alternative ways of reacting to deterioration in business firms and, in ...... |
Juran's Quality Handbook: The Complete Guide to Performance Excellence 6/eThe definitive quality management compendium - revised for the first time in a decade. For more than 50 years, Juran`s Quality Handbook has been the singular essential reference to quality management and engineering. The Sixth Edition - the ...... |
A Field Guide to Good Decisions: Values in ActionDecision making is always personal. Each of us makes important decisions at work, in the community, and at home. When we face tough choices, what we decide reveals what really matters to us; how we decide determines whether we succeed or fail. ...... |
Perspectives on Intellectual Capital: Multidisciplinary Insights Into Management, Measurement, and ReportingPerspectives on Intellectual Capital bridges the disciplinary gaps and facilitates knowledge transfer across disciplines, featuring views on intellectual capital from the fields of accounting, strategy, marketing, human resource management, ...... |
Space Race: An Inside View of the Future of Communications PlanningFive years ago the world of agency communications turned upside down. Ogilvy introduced 360 degree thinking, Unilever formulated their ABC process, TBWA developed their Disruptive philosophy, and total communications planning was born. Now, ...... |
The New Leader's 100-Day Action PlanA revised and expanded edition of the step-by-step success plan for every new leader - with downloadable forms and worksheets Moving into a new leadership position is one of the toughest challenges an executive can face. Nearly half of new ...... |
Banishing Burnout: Six Strategies for Improving Your Relationship with WorkIn this book Michael P. Leiter and Christina Maslach, the leading experts on job burnout prevention and authors of the landmark book The Truth About Burnout, outline their revolutionary new program for helping everyone in the workplace overcome ...... |
Dictionary of StatisticsThis wide-ranging, jargon-free dictionary contains over 1700 entries on all aspects of statistics including terms used in computing, mathematics, operational research, and probability, as well as biographical information on over 200 key figures ...... |
LEED AP Exam Guide: Study Materials, Sample Questions, Mock Exam, Building LEED Certification and Going GreenLEED (Leadership in Energy and Environmental Design) is the most important trend of development and it is revolutionizing the construction industry. It has gained tremendous momentum and has a profound impact on our environment. From this book, ...... |
Migration And Its Enemies: Global Capital, Migrant Labour And the Nation-stateIn this key work, Robin Cohen shows how the preferences, interests, and actions of global capital, migrant labour and national politicians intersect and often contradict each other. Does capital require subordinated labour? Is it possible for ...... |
Good to Great and the Social Sectors: A Monograph to Accompany Good to GreatJim Collins Answers the Social Sector with a Monograph to Accompany Good to Great. 30-50% of those who bought Good to Great work in the Social Sector. This monograph is a response to questions raised by readers in the social sector. It is not a ...... |
Getting Started with Enterprise GuideSAS Enterprise Guide software brings you the power of SAS in an easy-to-use PC client application with a point-and-click user interface. In this step-by-step book, you learn to: add and import data from various file types use a query to filter ...... |
Successful Affiliate Marketing for MerchantsIf you Are an online business, instead of paying for an ad, like a banner, you pay for the result the sale. This is called affiliate marketing. Pay for Performance will show anyone conducting business online, how to plan, implement, and manage a ...... |
Orchestrating Success: Improve Control of the Business with Sales & Operations PlanningThe authors present a dynamic approach to effectively link sales and marketing planning directly to the operations side of a business. Demonstrates how to create a connection between a company`s business plan and each department`s operations, ...... |
Beyond Spin: The Power of Strategic Corporate JournalismDiscover a new, strategic brand of corporate communication that cuts through today`s Dilbert-esque cynicism to engage workforces, manage constant change, and align organizations. In Beyond Spin, three experts detail the techniques of corporate ...... |
Gay Issues in the WorkplaceThe increasing number of gay, lesbian and bisexual employees coming out accentuates their need, and that of their employers, to promote productivity by encouraging understanding of gays among confused, fearful, hostile heterosexuals. McNaught ...... |
Технология жизни. Книга для героевКнига предлагает целостную и эффективную систему управленческих навыков и жизненных ценностей, философию жизни, соединяющую мудрость древних традиций с последними достижениями психологии и менеджмента. "Эта книга о жизни, о том даре, которым мы ...... |