Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "Cambridge University Press"

  • International Economic Sanctions: Improving the Haphazard U.S. Legal Regime

    International Economic Sanctions: Improving the Haphazard U.S. Legal Regime

    This is a comprehensive analysis of the myriad US laws for imposing economic sanctions for foreign policy reasons. Against a broad range of target countries, the United States has resorted increasingly to a variety of economic pressures as a ......
  • Cambridge BEC Higher 3: Student`s Book with Answers

    Cambridge BEC Higher 3: Student`s Book with Answers

    Four complete Practice Tests from UCLES plus answer key, audio transcripts and introduction to the exam. Providing the most authentic exam preparation available, these past papers allow candidates to familiarise themselves with the content and ......
  • Business Vocabulary in Use: Advanced Second edition Book with answers

    Business Vocabulary in Use: Advanced Second edition Book with answers

    "Business Vocabulary in Use Advanced" is for students and professionals looking to expand their business vocabulary. It is for Upper-intermediate to Advanced level learners of English (levels B2 to CI of the CEF). Bringing you right up-to-date ......
  • Business Benchmark: Pre-Intermediate to Intermediate: Student

    Business Benchmark: Pre-Intermediate to Intermediate: Student's Book

    Business Benchmark is a Business English course for BEC or BULATS and can also be used independently of these exams for general Business English courses. The Student`s Book provides lower-intermediate level students with essential business ......
  • Company to Company: A Task-Based Approach to Business Emails, Letters and Faxes: Student

    Company to Company: A Task-Based Approach to Business Emails, Letters and Faxes: Student's Book

    Company to Company is for anyone studying or working in business, commerce or administration who needs to correspond in English. It is particularly suitable for learners at the lower-intermediate and intermediate levels, but more advanced ......
  • Business Vocabulary in Use Elementary

    Business Vocabulary in Use Elementary

    "Business Vocabulary in Use Elementary" is the newest addition to the bestselling English Vocabulary in Use titles. It is suitable for elementary learners of Business English. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it ......
  • Business Benchmark Advanced Student

    Business Benchmark Advanced Student's Book BEC Edition

    Business Benchmark helps students get ahead with their Business English vocabulary and skills and gives them grammar practice in business contexts. This course book provides advanced-level students with essential business language and ......
  • Analytical Foundations of Marxian Economic Theory

    Analytical Foundations of Marxian Economic Theory

    Professor Roemer`s goal in this book is to give a rigorous view of classical Marxian economic theory by presenting specific analytic models. The theory is not extended to deal with new problems, but it is deepened: Marxian theory is given ......
  • A History of Corporate Finance

    A History of Corporate Finance

    This study focuses on the role of institutions and organizations in the development of corporate finance from the Italian merchant banks of the Renaissance through the formation of conglomerates and leveraged-buy-out partnerships in contemporary ......
  • Professional English in Use: Finance

    Professional English in Use: Finance

    "Professional English in Use: Finance", the latest exciting addition to the bestselling "English Vocabulary in Use" titles, is suitable for intermediate to advanced students (B1-C2). "Professional English in Use: Finance" contains 50 units ......
  • Business Benchmark: Student

    Business Benchmark: Student's Book (+ CD-ROM)

    Business Benchmark is a brand new Business English course at three levels. It helps students get ahead fast with their Business English vocabulary and skills, and gives them grammar practice in business contexts. This edition also helps students ......
  • Cambridge English for the Media (+ CD)

    Cambridge English for the Media (+ CD)

    "Cambridge English for the Media" is for intermediate to upper-intermediate level (B1-B2) learners of English who need to use English for their studies or work in the media. The course can be used in the classroom or for self-study. "Cambridge ......
  • The Concepts and Practice of Mathematical Finance

    The Concepts and Practice of Mathematical Finance

    This introductory text provides a clear understanding of the intuition behind derivatives pricing, how models are implemented, and how they are used and adapted in practice. M. Joshi covers the strengths and weaknesses of such models as ......
  • Corporate Law and Economic Analysis

    Corporate Law and Economic Analysis

    The past decade has brought certain corporate transactions and arrangements to the forefront of public attention and debate. At the same time, a new mode of corporate law analysis has been developed--one that uses economics to identify the ......
  • Perfomance of Financial Institutions: Efficiency, Innovation, Regulation

    Perfomance of Financial Institutions: Efficiency, Innovation, Regulation

    The efficient operation of financial intermediaries - banks, insurance and pension fund firms, government agencies - is instrumental for the efficient functioning of the financial system and the fueling of the economies of the 21st century. But ......