Книги о рекламе, маркетинге, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


  • 101 Marketing Strategies for Accounting, Law, Consulting, and Professional Services Firms

    101 Marketing Strategies for Accounting, Law, Consulting, and Professional Services Firms

    In 101 Marketing Strategies for Accounting, Law, Consulting, and Professional Services Firms, Troy Waugh covers the same successful selling process taught at The Rainmaker Academy, the leadership and business development program he founded. ......
  • Multichannel Marketing: Metrics and Methods for On and Offline Success

    Multichannel Marketing: Metrics and Methods for On and Offline Success

    No longer can the offline remain separate from the online. Integrated, customer-centric, cross-channel marketing campaigns persuade customers to act, provide greater ROI, and ultimately improve your organization`s bottom line. This must-have ......
  • Marketing Communications: A Brand Narrative Approach

    Marketing Communications: A Brand Narrative Approach

    "Marketing Communications: A Brand Narrative Approach" is a mainstream, student-driven text which gives prominence to the driving force of all Marketing Communications: the imperative of Branding. The book aims to engage students in an ......
  • Twitter Marketing for Dummies

    Twitter Marketing for Dummies

    Get the latest tweets, tools, tips, and techniques and kick-start your Twitter marketing campaign! As the fastest-growing social networking service with more than 50 million tweets posted per day, Twitter poses a plethora of marketing ......
  • Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit

    Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit

    The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for ......
  • Foundations of Marketing

    Foundations of Marketing

    "Foundations of Marketing" provides a highly accessible and absorbing introduction that explores the combination between theory and real-world practice. Moreover, this contemporary text expands the generic marketing mix beyond the 7Ps to 1OPs ......
  • Nice Girls Don`t Get Rich: 75 Avoidable Mistakes Women Make with Money

    Nice Girls Don`t Get Rich: 75 Avoidable Mistakes Women Make with Money

    Borrowing on your credit cards? Saving instead of investing? Caring for others financially and ignoring your own needs? The things you learned as a girl may be preventing you from becoming financially independent and following your own dreams. ......
  • Marketing Myopia

    Marketing Myopia

    What business is your company really in? That`s a question all executives should all ask before demand for their firm`s products or services dwindles. In Marketing Myopia, Theodore Levitt offers examples of companies that became obsolete because ......
  • Wrestling with Starbucks: Conscience, Capital, Cappuccino

    Wrestling with Starbucks: Conscience, Capital, Cappuccino

    You can find a Starbucks coffeehouse almost anywhere, from Paris, France to Paducah, Kentucky, from the crowded streets of Thailand to shopping malls in Qatar. With nearly 200 of them in New York City alone, this coffee retail giant with humble ......
  • Dictionary of Insurance Terms

    Dictionary of Insurance Terms

    A valuable quick-reference fact-finder for agents, brokers, actuaries, underwriters, and ordinary consumers, this handbook defines approximately 4500 key terms used in the insurance industry. Definitions apply to life, health, property, and ......
  • The Medieval Coroner

    The Medieval Coroner

    The office of coroner was established in England in 1194; it has had an unbroken history, and has been exported to many countries, including the United States. At the zenith of his power, in the thirteenth and early fourteenth centuries, the ......
  • International Economic Sanctions: Improving the Haphazard U.S. Legal Regime

    International Economic Sanctions: Improving the Haphazard U.S. Legal Regime

    This is a comprehensive analysis of the myriad US laws for imposing economic sanctions for foreign policy reasons. Against a broad range of target countries, the United States has resorted increasingly to a variety of economic pressures as a ......
  • The Bottom Billion: Why the Poorest Countries are Failing and What Can Be Done About It

    The Bottom Billion: Why the Poorest Countries are Failing and What Can Be Done About It

    In the universally acclaimed and award-winning The Bottom Billion, Paul Collier reveals that fifty failed states--home to the poorest one billion people on Earth--pose the central challenge of the developing world in the twenty-first century. ......
  • Super Crunchers: Why Thinking-By-Numbers is the New Way To Be Smart

    Super Crunchers: Why Thinking-By-Numbers is the New Way To Be Smart

    An international sensation-and still the talk of the relevant blogosphere-this Wall Street Journal and New York Times business bestseller examines the "power" in numbers. Today more than ever, number crunching affects your life in ways you might ......
  • Who: The A Method for Hiring

    Who: The A Method for Hiring

    In this instant New York Times Bestseller, Geoff Smart and Randy Street provide a simple, practical, and effective solution to what The Economist calls "the single biggest problem in business today": unsuccessful hiring. The average hiring ......