Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "Palgrave Macmillan"

  • Economics for Business

    Economics for Business

    "Economics for Business" offers an interactive interpretation of the economics that anyone studying business needs to understand. The book explains how firms, consumers and government interact in markets, and how, from a business perspective, ......
  • Market-Driven Management: Strategic and Operational Marketing

    Market-Driven Management: Strategic and Operational Marketing

    Taking a market orientation approach, the author challenges the traditional concept of the 4 Ps and the "functional" role of marketing departments. The author enlarges the market definition to embrace all the key market players, to include ......
  • The Global Competitiveness Report 2007-2008

    The Global Competitiveness Report 2007-2008

    -...
  • Leading the Board: The Six Disciplines of World-Class Chairmen

    Leading the Board: The Six Disciplines of World-Class Chairmen

    This book provides unique and powerful insights into what it takes to succeed as a chairman leading a modern organization. Based on global research, the authors unveil the six disciplines of world-class chairmen. "Leading the Board" will become ......
  • Leadership Landscapes

    Leadership Landscapes

    Recent leadership books have focused on how to lead where tasks are internal and relationships between companies are straightforward market or buy sell transactions. Things have now changed dramatically. This book looks at large scale ......
  • The CIS, the EU and Russia: Challenges of Integration

    The CIS, the EU and Russia: Challenges of Integration

    "The CIS, the EU and Russia: Challenges of Integration" focuses on the challenges of integration that face countries in the post-Soviet space, in particular Russia, Ukraine and Belarus. The book explores these challenges and analyses the links ......
  • Legislative Politics and Economic Power in Russia

    Legislative Politics and Economic Power in Russia

    "Legislative Politics and Economic Power in Russia" is a study of the legislative actors and institutions that have shaped economic law making in Russia since 1990. Assessing the influence of partisan, bureaucratic, regional and corporate ......
  • The Green Multiplier: A Study of Environmental Protection and the Supply Chain

    The Green Multiplier: A Study of Environmental Protection and the Supply Chain

    Supply chain management, a generally overlooked area of management, is steadily evolving into a corporate function of ever-growing economic importance. Yet is this increasing importance reflected in environmental protection? This book offers a ......
  • Key Concepts in Human Resource Management

    Key Concepts in Human Resource Management

    Key Concepts in Human Resource Management is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional ......
  • Democratic Network Governance in Europe

    Democratic Network Governance in Europe

    How effective are governance networks? Do they present us with democratic challenges? In which ways, if any, are governance networks themselves being governed? These questions are key to this book`s study of governance networks at local, ......
  • Strategic Management

    Strategic Management

    Reflecting the challenges of formulating, implementing and monitoring strategy in practice, White's contemporary text discusses differing theories and approaches in the context of real-world experience. Readers are encouraged to conceptualize ......
  • Strategy, Value and Risk-The Real Options Approach

    Strategy, Value and Risk-The Real Options Approach

    In the 1990s shareholder value was applied to all aspects of corporate strategy and management decisions as a result of intense competition, globalization, advances in technology, deregulation and the financial markets. As we enter the 21st ......
  • Inside the EU Business Associations

    Inside the EU Business Associations

    This book is based on fresh and original research with 50 EU business associations and 150 of their members, drawing on literature from a wide range of disciplines, and presents some highly original synthesis. It assesses the effectiveness of EU ......
  • Prospects in Trade, Investment and Business in Vietnam and East Asia

    Prospects in Trade, Investment and Business in Vietnam and East Asia

    In order to do business successfully with Vietnam and other Asian countries, a deep understanding of the trends, problems, and developments currently arising there is important. Thoroughly researched by experts in the areas, this book provides ......
  • Construction and Real Estate Dynamics

    Construction and Real Estate Dynamics

    This collection deals with some interesting economic questions related to construction and real estate, namely how construction firms cope with the volatility of construction; whether speculative bubbles or market fundamentals drive those ......