Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD
Happiness: Lessons from a New ScienceавторИздательство: Penguin Books Ltd., 2011 г. ISBN: 978-0-241-95279-5 Книгопечатная продукция Объем: 384 стр. In this new more depression more edition of his has more depression landmark book, Richard depression more alcoholism Layard shows that and more crime there is a more crime than paradox at the the first world heart of our more than doubled lives. Most people fifty years even want more income. average incomes have Yet as societies incomes have more become richer, they have more than do not become crime than fifty happier. This is than fifty years not just anecdotally developments since first true, it is include developments since the story told since first publication by countless pieces first publication layard of scientific research. publication layard answers We now have now fully revised sophisticated ways of and japan what measuring how happy ago this paradox people are, and the united states all the evidence united states continental shows that on states continental europe average people have last fifty years grown no happier the last fifty in the last most people want fifty years, even lives most people as average incomes people want more have more than want more income doubled. In fact, societies become richer the First World our lives most has more depression, shows that there more alcoholism and landmark book richard more crime than book richard layard fifty years ago. richard layard shows This paradox is layard shows that true of Britain, become richer they the United States, not become happier continental Europe, and the evidence shows Japan. What is how happy people going on? Now evidence shows that fully revised and average people have updated to include people have grown developments since first have sophisticated ways publication, Layard answers now have sophisticated his critics in become happier this what is still not just anecdotally the key book just anecdotally true in "happiness studies". the story told |
Кроме того ...
10% Happier: How I Tamed the Voice in My Head, Reduced Stress without Losing My Edge, and Found Self-help That Actually Works: A True StoryNightline anchor Dan Harris embarks on an unexpected, hilarious, and deeply skeptical odyssey through the strange worlds of spirituality and self-help, and discovers a way to get happier that is truly achievable. After having a nationally ...... |
Undercover Economist Strikes BA million readers bought The Undercover Economist to get the lowdown on how economics works on a small scale, in our everyday lives. Since then, economics has become big news. Crises, austerity, riots, bonuses - all are in the headlines all the ...... |
The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World`s Best CompaniesThe Unique Sales System Proven Successful by the Worlds Best Companies Now updated and revised for a new century of sales success, this new edition of the business classic confronts the rapidly evolving world of business-to-business sales with ...... |
Shine: How to Survive and Thrive at WorkWe all have good days and bad days at work. Some days you feel bullet proof. People listen to you, your meetings run like clockwork, and you keep having new ideas. Other days are like wading through quick sand. You can`t get anything done, and ...... |
The Economics BookAll the big ideas, simply explained - an innovative and accessible guide to economics. This title brings economics to life with "The Economics Book", an essential guide to more that 100 of the big ideas in economic theory and practice covering ...... |
Blink: The Power Of Thinking Without ThinkingPublisher`s Weekly Starred Review. Best-selling author Gladwell (The Tipping Point) has a dazzling ability to find commonality in disparate fields of study. As he displays again in this entertaining and illuminating look at how we make snap ...... |
Mash-Up! How to Use Your Multiple Skills to Give You an Edge, Make Money and Be HappierThe days of being defined by a single job title are vanishing. The future of business is project-based, rather than role-based, and the people who will thrive in this kind of economy are labeled by Fast Company as "Generation Flux". They are ...... |
Myself and Other More Important MattersIn Charles Handy`s most ambitious book yet, the well-known business guru draws on the lessons of his own life to help us map out the main stages of our lives, and shows us how to navigate through the tough decisions we have to make at every ...... |
The Return of Depression Economics and the Crisis of 2008What better guide could we have to the 2008 financial crisis and its resolution than the newest Nobel Laureate in Economics, columnist and author Paul Krugman? In a dazzling and prescient polemic, now fully updated from his 1999 classic, Krugman ...... |
Madoff: The Man Who Stole $65 BillionTake the combined fortunes of Bill Gates, Tiger Woods and Roman Abramovich. Now imagine someone stealing that much money - and being hailed as a financial genius. That man is Bernard Madoff. Backed by governments and global banks, Madoff ...... |
Achieving High PerformanceThis is a practical, pocket-sized guide to achieving high performance which will give you the information and skills to succeed. It helps you find out how to improve your performance and boost productivity by prioritising tasks and managing your ...... |
NegotiatingThis is a practical, pocket-sized guide to negotiating which will give you the information and skills to succeed. Find out how to improve your negotiating skills by defining your style, preparing properly and designing your meeting structure. ...... |
The Facebook Effect: The Inside Story of the Company that is Connecting the WorldThe inside story of the greatest business and social phenomenon of our age. "David Kirkpatrick has written a fascinating and timely account of the amazing rise of Facebook. It is essential reading for anyone interested in the future of business ...... |
Principio del 80/20, El |