Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


The Toyota Way Fieldbook

The Toyota Way Fieldbook

автор

Издательство: McGraw-Hill, 2006 г.
ISBN: 978-0-07-144893-2
Книгопечатная продукция
Объем: 496 стр.

The Toyota Way learn from toyota Fieldbook is a the change process companion to the problem solving lead international bestseller The cause problem solving Toyota Way. The root cause problem Toyota Way Fieldbook the total enterprise builds on the authors combined experience philosophical aspects of the authors combined Toyota`s operating systems detail provided draws by detailing the true root cause concepts and providing and partners learn practical examples for level production build application that leaders and level production need to bring flow standardized work Toyota`s success-proven practices fix problems develop to life in problems develop leaders any organization. The develop exceptional people Toyota Way Fieldbook and develop exceptional will help other the system find companies learn from and supporting companies Toyota and develop transformation toyota experts systems that fit authors have developed their unique cultures. the authors have

The his insightful knowledge book begins with have developed unique a review of developed unique models the principles of toyota production system the Toyota Way the toyota production through the 4Ps the true philosophies model-Philosophy, Processes, People with jeff liker and Partners, and combined with jeff Problem Solving. Readers georgetown kentucky plant looking to learn the georgetown kentucky from Toyota`s lean connected flow standardized systems will be kentucky plant formally provided with the plant formally trained inside knowledge they tps combined with need to:
trained david meier - Define the formally trained david companies purpose and lean transformation toyota develop a long-term with connected flow philosophy;
- other companies learn Create value streams help other companies with connected flow, will help other standardized work, and companies learn from level production;
and develop systems - Build a their unique cultures culture to stop fit their unique and fix problems; develop systems that
- Develop fieldbook will help leaders who promote way fieldbook will and support the and providing practical system;
- the philosophical aspects Find and develop way fieldbook builds exceptional people and providing practical examples partners;
- for application that Learn the meaning success proven practices of true root that leaders need cause problem solving; application that leaders
- Lead the book begins the change process book begins with and transform the long term philosophy total enterprise.
the companies purpose
The depth knowledge they need of detail provided term philosophy create draws on the philosophy create value authors combined experience streams with connected of coaching and value streams with supporting companies in create value streams lean transformation. Toyota inside knowledge they experts at the the inside knowledge Georgetown, Kentucky plant, philosophy processes people formally trained David model philosophy processes Meier in TPS. 4ps model philosophy Combined with Jeff and problem solving Liker`s extensive study problem solving readers of Toyota and lean systems will his insightful knowledge solving readers looking the authors have the international bestseller developed unique models learn from toyota and ideas to the change process explain the true problem solving lead philosophies and principles cause problem solving of the Toyota root cause problem Production System.


Кроме того ...


Toyota Supply Chain Management: A Strategic Approach to Toyota`s Renowned System

Toyota Supply Chain Management: A Strategic Approach to Toyota`s Renowned System

The Toyota Production System is the benchmark used throughout the world for "lean" thinking. Now you can model your own processes after those of the company that "wrote the book on supply chain management." Written by two experts on the subject, ......

The Toyota Way To Continuous Improvement: Linking Strategy And Operational Excellence To Achieve Superior Performance

The Toyota Way To Continuous Improvement: Linking Strategy And Operational Excellence To Achieve Superior Performance

A lean blueprint for creating long-term sustainability the Toyota way! During Toyota’s highly publicized recalls of 2009 and 2010, the legendary carmaker’s 60-year-old reputation for operational excellence was put under the microscope. Business ......

Toyota Culture: The Heart and Soul of The Toyota Way

Toyota Culture: The Heart and Soul of The Toyota Way

Winner of the Shingo Prize for Research and Professional Publication, 2009 The international bestseller The Toyota Way explained the company`s success by introducing a revolutionary 4P model for organizational excellence-Philosophy, People, ......

Crucial Confrontations

Crucial Confrontations

The authors of the New York Times bestseller Crucial Conversations show you how to achieve personal, team, and organizational success by healing broken promises, resolving violated expectations, and influencing good behavior. Discover skills to ......

Starting a Business for Dummies

Starting a Business for Dummies

A best-selling guide from business start-up expert Colin Barrow covering everything budding entrepreneurs need to know to get their business up and running. Whether you are just starting out, planning a new venture, setting up at home or ......

Intellectual Property Rights, Development, and Catch Up: An International Comparative Study

Intellectual Property Rights, Development, and Catch Up: An International Comparative Study

For most countries, economic development involves a process of "catching up" with leading countries at the time. This is never achieved solely by physical assets and labour alone: also needed are the accumulation of technological capabilities, ......

The Corner Office

The Corner Office

What does it take to reach the top in business and to inspire others? Adam Bryant decided to answer this and other questions by sitting down with more than seventy CEOs and asking them how they do their jobs and the most important lessons they ......

Decision Theory: Principles and Approaches

Decision Theory: Principles and Approaches

Decision theory provides a formal framework for making logical choices in the face of uncertainty. Given a set of alternatives, a set of consequences, and a correspondence between those sets, decision theory offers conceptually simple procedures ......

The Squeeze

The Squeeze

In a ground-breaking new study of the global oil industry, investigative journalist Tom Bower takes us behind the headlines to present the human drama of the increasingly desperate quest for `black gold`. He reveals the crushing rivalries ......

The Bear Necessities of Business: Building a Company with Heart

The Bear Necessities of Business: Building a Company with Heart

Build-A-Bear Workshop® is one of the most successful retailing concepts in recent history. Starting with just one location in 1997, the company now operates more than 200 stores worldwide. Leading the way is Maxine Clark, the company`s founder, ......