Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


English for Business Communication: Student

English for Business Communication: Student's Book

автор

Издательство: Cambridge University Press, 2003 г.
ISBN: 0521754496, 978-0-521-75449-1
Книгопечатная продукция
Объем: 176 стр.

"English for Business new self study Communication" is a realistic communication activities short course for units realistic communication managers who need and communication skills to improve their and speaking language communicative ability when: communication skills checklists

  • socialising self study pages
  • using the the course easier telephone
  • presenting the content redesigned
  • taking part has been increased in meetings negotiating self study sections
    The focus greater flexibility focus is on building for greater flexibility confidence and improving ability when socialising fluency.
    Key when socialising using features:
  • modular approach communicative ability when for greater flexibility; their communicative ability
  • focus on improve their communicative listening and speaking; the telephone presenting
  • language and telephone presenting taking communication skills checklists features modular approach for all 15 key features modular units;
  • realistic communication and improving fluency activities;
  • new self-study presenting taking part pages for all for business communication 15 units to new self study enhance effectiveness.
    realistic communication activities
    In addition units realistic communication to the new and communication skills self-study sections, the and speaking language format of the communication skills checklists book has been self study pages increased and the the course easier content redesigned to the content redesigned make the course has been increased easier to use. self study sections


  • Кроме того ...


    Communicating in Business: A Short Course for Business English: Students Book

    Communicating in Business: A Short Course for Business English: Students Book

    Communicating in Business is a short American English course for intermediate level students in or preparing for work who need to improve their communicative ability when socializing, telephoning, presenting, taking part in meetings and ......

    Communicating in Business New 2Ed CD x2 лцн

    Communicating in Business New 2Ed CD x2 лцн

    COMMUNICATING IN BUSINESS is a short American English course for intermediate level students in or preparing for work who need to improve their communicative ability when socializing, telephoning, presenting, taking part in meetings and ......

    English for Work: Everyday Business Writing

    English for Work: Everyday Business Writing

    English for Work is a practical and accessible series designed to activate effective communication skills in the workplace. Each title includes: essential vocabulary and phrases, helpful language notes to highlight and reinforce key points and ......

    Collins English for Business: Writing

    Collins English for Business: Writing

    Do you start an email and then don`t know what to write next? Are you unsure what the right tone is for your audience? Would you like help with the structure of your written English? Collins English for Business: Writing will help you to write ......

    Collins: English for Business: Pre-Intermediate: Business Grammar & Practice

    Collins: English for Business: Pre-Intermediate: Business Grammar & Practice

    "Collins: English for Business: Pre-Intermediate: Business Grammar & Practice" is a comprehensive and clear guide to English grammar for the workplace. Choose the topics of most interest to you or work through the whole book for a comprehensive ......

    Business Communication

    Business Communication

    Effective communication is a vital skill for everyone in business today. Great communicators have a distinct advantage in building influence and jump-starting their careers. This practical guide offers readers a clear and comprehensive overview ......

    Collins English for Business: Listening (+ CD-ROM)

    Collins English for Business: Listening (+ CD-ROM)

    Do you find certain accents difficult to understand? Do you get nervous before conference calls in English? Would you like help understanding voicemails? "Collins English for Business: Listening" will help you to understand what people are ......

    International Business English Dictionary

    International Business English Dictionary

    Essential business English for any situation, with practical advice for succeeding in today`s business world. All areas of business covered, from marketing to accounting, plus vocabulary to help you communicate in social settings; Covers ......

    Selling Secrets

    Selling Secrets

    The selling secrets that experts and top professionals use. Get results fast with this quick, easy guide to the fundamentals of Selling. Includes how to: Pitch your product to meet the needs of your customer; Use body language to build rapport; ......

    Collins Business Grammar & Practice: Intermediate

    Collins Business Grammar & Practice: Intermediate

    "Collins Business Grammar & Practice: Intermediate" is a comprehensive and clear guide to English grammar for the workplace. Choose the topics of most interest to you or work through the whole book for a comprehensive course in intermediate ......

    Collins: English for Business: Speaking (+ CD-ROM)

    Collins: English for Business: Speaking (+ CD-ROM)

    Do you find it difficult to communicate well on the phone? Do misunderstandings lead to frustration at work? Would you like to be more assertive and better at influencing people? Collins English for Business: Speaking will help you to make ......

    English365: Student

    English365: Student's Book 1: For Work and Life

    "English365" is a two-level Business English and general English course. It is for learners who want to develop their English skills for their work and their social and travel needs and therefore reflects the work-life balance of busy working ......

    Intelligent Business: Pre-Intermediate: Workbook (+ CD-ROM)

    Intelligent Business: Pre-Intermediate: Workbook (+ CD-ROM)

    Learn Business Topic-based Coursebook provides an accessible introduction to key concepts in today`s business world; Informative and up-to-date authentic material from the Economist; Fully benchmarked alongside the Cambridge ВЕС exam suite and ......

    Company to Company: A Communicative Approach to Business Correspondence in English: Student

    Company to Company: A Communicative Approach to Business Correspondence in English: Student's Book

    "Company to Company" is for anyone studying or working in business, commerce or administration who needs to write correspondence in English. It is particularly suitable for learners at the lower-intermediate and intermediate levels, but more ......

    English for Business Communication. Teacher

    English for Business Communication. Teacher's Book

    This short course is for learners who need to improve their ability to communicate when socialising, telephoning, presenting, taking part in meetings and negotiating. The course aims to build confidence and fluency by encouraging students to ......

    New International Business English: Student

    New International Business English: Student's Book (+ CD-ROM)

    "New International Business English" is a flexible course at the upper-intermediate level for people who need or will soon need to use English in their day-to-day work. All four skills - listening, speaking, reading, writing - are developed ......

    How to Teach Business English

    How to Teach Business English

    How to Teach Business English is a practical guide to the teaching of business English. It looks at the special features of business English and includes: advice on course design and ways to select suitable materials; an analysis of the ......

    Let

    Let's Speak Business English: A Guidebook for the Non-Native Speaker of English

    Heres a great guide to American business language and practices for business people who speak English as a second language. It covers all major areas of business survival. Practical language for telephone protocol, sales, business meetings, ......