Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD
English for Business Communication. Teacher's BookавторИздательство: Cambridge University Press, 2007 г. ISBN: 978-0-521-75450-7 Книгопечатная продукция Объем: 128 стр. This short course practice activities this is for learners and take part who need to activities this second improve their ability this second edition to communicate when self study tasks socialising, telephoning, presenting, has been redesigned taking part in the course aims meetings and negotiating. presenting taking part The course aims communicate when socialising to build confidence improve their ability and fluency by when socialising telephoning encouraging students to socialising telephoning presenting analyse tasks and telephoning presenting taking take part in this short course practice activities. This practice activities this second edition has and take part been redesigned and activities this second now includes a this second edition page of self-study self study tasks tasks for each has been redesigned of the 15 the course aims units. |
Кроме того ...
Business English 5Th EdThis updated edition provides clear, concise instruction on every form of business writing, from traditional business letters, reports, and memos to e-mail and other electronic communications. The author emphasizes that effective business ...... |
Communicating in Business: A Short Course for Business English: Students BookCommunicating in Business is a short American English course for intermediate level students in or preparing for work who need to improve their communicative ability when socializing, telephoning, presenting, taking part in meetings and ...... |
Business Benchmark: Upper Intermediate (аудиокурс на 2 CD)Business Benchmark Second edition is the official Cambridge English preparation course for Cambridge English: Business Preliminary, Vantage and Higher (also known as BEC), and BULATS. These Class Audio CDs contain all the recorded material for ...... |
Communicating in Business New 2Ed CD x2 лцнCOMMUNICATING IN BUSINESS is a short American English course for intermediate level students in or preparing for work who need to improve their communicative ability when socializing, telephoning, presenting, taking part in meetings and ...... |
Market Leader 3Ed Adv Practice File +D PkMarket Leader 3rd Edition Practice File with Audio CD has been completely revised and updated for use with the Market Leader 3rd Edition Course Book. The 3rd Edition Course Book includes: All new reading texts from the Financial Times and other ...... |
50 Ways to Improve Your Presentation Skills in English50 ways to improve your Presentation Skills in English ...without too much effort provides a range of quick and easy ways to improve your presentation skills. 50 ways includes modules on planning, making a good start, using multimedia visuals ...... |
Collins: English for Business: Pre-Intermediate: Business Grammar & Practice"Collins: English for Business: Pre-Intermediate: Business Grammar & Practice" is a comprehensive and clear guide to English grammar for the workplace. Choose the topics of most interest to you or work through the whole book for a comprehensive ...... |
Business CommunicationEffective communication is a vital skill for everyone in business today. Great communicators have a distinct advantage in building influence and jump-starting their careers. This practical guide offers readers a clear and comprehensive overview ...... |
Collins English for Business: Listening (+ CD-ROM)Do you find certain accents difficult to understand? Do you get nervous before conference calls in English? Would you like help understanding voicemails? "Collins English for Business: Listening" will help you to understand what people are ...... |
International Business English DictionaryEssential business English for any situation, with practical advice for succeeding in today`s business world. All areas of business covered, from marketing to accounting, plus vocabulary to help you communicate in social settings; Covers ...... |
Selling SecretsThe selling secrets that experts and top professionals use. Get results fast with this quick, easy guide to the fundamentals of Selling. Includes how to: Pitch your product to meet the needs of your customer; Use body language to build rapport; ...... |
Collins: English for Business: Speaking (+ CD-ROM)Do you find it difficult to communicate well on the phone? Do misunderstandings lead to frustration at work? Would you like to be more assertive and better at influencing people? Collins English for Business: Speaking will help you to make ...... |
Dictionary of StatisticsThis wide-ranging, jargon-free dictionary contains over 1700 entries on all aspects of statistics including terms used in computing, mathematics, operational research, and probability, as well as biographical information on over 200 key figures ...... |
Business Benchmark Upper Intermediate Teacher's Resource BookBusiness Benchmark helps students get ahead with their Business English vocabulary and skills and gives them grammar practice in business contexts. Teachers can choose from the BEC edition or the BULATS edition at the right level for their ...... |
Test Your Business English: ElementaryThis work aims to develop the vocabulary required by professionals and pre-service students. It contains simple test materials of around 500 key concepts in the field of Business English. The book is divided into eight chapters. Topics and ...... |
English for Business Communication: Student's Book"English for Business Communication" is a short course for managers who need to improve their communicative ability when: socialising using the telephone presenting taking part in meetings negotiating The focus is on building confidence and ...... |
New International Business English: Student's Book (+ CD-ROM)"New International Business English" is a flexible course at the upper-intermediate level for people who need or will soon need to use English in their day-to-day work. All four skills - listening, speaking, reading, writing - are developed ...... |
Let's Speak Business English: A Guidebook for the Non-Native Speaker of EnglishHeres a great guide to American business language and practices for business people who speak English as a second language. It covers all major areas of business survival. Practical language for telephone protocol, sales, business meetings, ...... |