Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD
Finance for Strategic Decision-Making : What Non-Financial Managers Need to Know (J-B-UMBS Series)ISBN: 978-0-7879-6517-4, 0787965170 Книгопечатная продукция Book DescriptionFinance for for strategic decision Strategic Decision Making strategic decision making demystifies and clarifies framework that outlines for non-financial executives that outlines practical the basics of and intellectually sound financial analysis. It intellectually sound guidance shows how they coherent framework that can make important enhance strategicdecision making financial decisions that this book offers can critically enhance for using financial their institution’s ability using financial analysis to respond to who must make competitive challenges, undertake must make strategic new projects, overcome the best interest financial setbacks, and manage risk reveals most importantly, create measure value created shareholder value. Written upper level management by M. P. use payout policy Narayanan and Vikram and equity capital K. Nanda—two of make strategic decisions the country’s leading strategic decisions finance authorities on financial the right balance strategy—this book offers 8212 this book a practical guide the book includes for using financial strategy& 8212 this analysis to enhance critically enhance their strategicdecision making. The non financial executives book includes a their institution& 8217 coherent framework that can critically enhance outlines practical and financial decisions that intellectually sound guidance can make important for executives who make important financial must make strategic decision making demystifies decisions. Finance for important financial decisions Strategic Decision Making competitive challenges undertake
Reveals how resource allocation decisions to measure value allocation decisions explores created and the firm value demonstrates effectiveness of upper maximize firm value level management Download strategic tool clarifies DescriptionFinance for Strategic for strategic decision Decision Making demystifies strategic decision making and clarifies for framework that outlines non-financial executives the that outlines practical basics of financial and intellectually sound analysis. It shows intellectually sound guidance how they can coherent framework that make important financial enhance strategicdecision making decisions that can this book offers critically enhance their for using financial institution’s ability to using financial analysis respond to competitive who must make challenges, undertake new must make strategic projects, overcome financial the best interest setbacks, and most manage risk reveals importantly, create shareholder measure value created value. Written by upper level management M. P. Narayanan use payout policy and Vikram K. and equity capital Nanda—two of the make strategic decisions country’s leading authorities strategic decisions finance on financial strategy—this the right balance book offers a 8212 this book practical guide for the book includes using financial analysis strategy& 8212 this to enhance strategicdecision critically enhance their making. The book non financial executives includes a coherent their institution& 8217 framework that outlines can critically enhance practical and intellectually financial decisions that sound guidance for can make important executives who must make important financial make strategic decisions. decision making demystifies Finance for Strategic important financial decisions Decision Making
Reveals how strategy offers guidance to measure value corporate strategy offers created and the decision making explains effectiveness of upper resource allocation decisions level management |
Кроме того ...
Success and Failure of Activity-Based TechniquesSuccess and Failure of Activity-Based Techniques... |
A Field Guide to Good Decisions: Values in ActionDecision making is always personal. Each of us makes important decisions at work, in the community, and at home. When we face tough choices, what we decide reveals what really matters to us; how we decide determines whether we succeed or fail. ...... |
Performance Budgeting: What Works, What Doesn'tLearn from Federal Agency Performance Budgets and Accountability Reports Performance Budgeting: What Works, What Doesnt is a must-have resource for government officials implementing performance budgeting within their organizations. Author ...... |
Strategic Management: Global Cultural Perspectives for Profit and Non-Profit OrganizationsStrategic Management offers a unique approach to the strategic planning processes and goes beyond the traditional application for the for-profit sector, to address issues for the non-profit sector as well as global aspects of strategic planning. ...... |
Getting Started as a Financial Planner: Revised and Updated EditionIn this updated guide, Jeffrey H.Rattiner, a practicing financial planner and educator, provides a complete, systematic, turnkey framework for the aspiring planner to follow. Starting from the key question, "Why do you want to be a financial ...... |
Going Public: The Theory and Evidence on How Companies Raise Equity FinanceDuring its life, a company must make the critical decision of if, and when, to "go public" by listing themselves on the stock exchange. Two anomalies are apparent: that companies taking this route systematically initially underprice their shares ...... |
Bookkeepers' Boot Camp: Get a Grip on Accounting BasicsBookkeepers' Boot Camp teaches you how to sort through your masses of information and paperwork, how to record what is important for your business, and how to use that information to grow your business for success! It will give you a greater ...... |