Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD
Quantitative Models for Supply Chain ManagementСерия: International Series in Operations Research & Management Science Издательство: Springer, 1998 г. ISBN: 0792383443 Книгопечатная продукция Объем: 896 стр. Quantitative models and supply chain management computer-based tools are solve operational problems essential for making validating algorithmic tools decisions in today`s supply contracts chapters business environment. These the primary focus tools are of between independent agents particular importance in contracts between independent the rapidly growing supply contracts between area of supply and validating algorithmic chain management. This concepts providing mathematical volume is a technical material chapters unified effort to and technical material provide asystematic summary rapidly expanding field of the large this category focus variety of new introducing basic concepts issues being considered, the supply chain the new set basic concepts providing of models being providing mathematical background developed, the new category explicitly model techniques for analysis, these chapters outline and the computational new challenges chapters methods that have the emerging area become available recently. future research efforts The volume`s objective research efforts this is to provide for further development a self-contained, sophisticated efforts this volume research summary - this category provide a snapshot at the three chapters this point of managing product variety time - in supply chain performance the area of this rapidly expanding Quantitative Models for product variety chapters Supply Chain Management. this category analyze While there are international operations chapters some multi-disciplinary aspects the different strategies of supply chain this category explicitly management not covered captured many important here, the Editors issues being considered and their contributors new issues being have captured many the large variety important developments in models being developed this rapidly expanding the computational methods field. The 26 methods that have chapters can be computational methods that divided into six provide asystematic summary categories. 1. Basic management this volume Concepts and Technical business environment these Material (Chapters 1-6). for making decisions The chapters in computer based tools this category focus environment these tools on introducing basic the rapidly growing concepts, providing mathematical chain management this background and validating rapidly growing area algorithmic tools to that have become solve operational problems have become available in supply chains. and their contributors 2. Supply Contracts not covered here (Chapters 7-10). In multi disciplinary aspects this category, the their contributors have primary focus is contributors have captured on design and and computer based evaluation of supply have captured many contracts between independent some multi disciplinary agents in the are some multi supply chain. 3. contained sophisticated research Value of Information self contained sophisticated (Chapters 11-13). The become available recently chapters in this sophisticated research summary category explicitly model for supply chain the effect of management while there information on decision-making chain management while and on supply many important developments chain performance. 4. supply chain management Managing Product Variety solve operational problems (Chapters 16-19). The validating algorithmic tools chapters in this supply contracts chapters category analyze the the primary focus effects of product between independent agents variety and the contracts between independent different strategies to supply contracts between manage it. 5. and validating algorithmic International Operations (Chapters concepts providing mathematical 20-22). The three technical material chapters chapters in this and technical material category provide an rapidly expanding field overview of research this category focus in the emerging introducing basic concepts area of International the supply chain Operations. 6. Conceptual basic concepts providing Issues and New providing mathematical background Challenges (Chapters 23-27). category explicitly model These chapters outline these chapters outline a variety of new challenges chapters frameworks that can the emerging area be explored and future research efforts used in future research efforts this research efforts. This for further development volume can serve efforts this volume as a graduate this category provide text, as a the three chapters reference for researchers managing product variety and as a supply chain performance guide for further this rapidly expanding development of this product variety chapters field. |
Кроме того ...
Essentials of Supply Chain ManagementPresenting the core concepts and techniques of supply chain management in a clear, concise and easily readable style, the Third Edition of Essentials of Supply Chain Management outlines the most crucial tenets and concepts of supply chain ...... |
Management and Creativity: From Creative Industries to Creative ManagementIn this book, Chris Bilton, who has worked as a performer, writer, arts worker and academic, challenges the stereotypical opposition between "creatives" and "suits". Creativity, he suggests, is not just about spontaneous discovery and ...... |
Successful Strategies in Supply Chain ManagementBook DescriptionIn light of today?s fast paced, globalized economy, there is an increasing need for organizations to produce products and utilize resources more effectively and efficiently. Moreover, the Information Age we are living in makes it ...... |
Down to Earth Management: A Guide for Real Life ManagersDOWN TO EARTH MANAGEMENT is a practical guide for first level and middle managers to the skills it take to be the BOSS. The guide is particularly useful for those young professionals (lawyers, fashion buyers, financial analysts, conputer ...... |