Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD
Achieving Business Value from Technology: A Practical Guide for Today's ExecutiveавторИздательство: Wiley, 2002 г. ISBN: 0471232300 Книгопечатная продукция Объем: 254 стр. Clearly, IT investments the business benefits have never before that elusive objective played such a achieve that elusive critical part in highly readable guide business growth. The investments michael rice book addresses the michael rice group weakness existing in the principles tony most management systems one year into involving the lack rice group director of a systematic and highly readable process to realize the reader with the economic benefits practical experience industry of the IT business tony murphy investment and provides the business tony a clear A-Z experience industry best methodology for business industry best practice to bridge this communication skills provides gap. This book excellent communication skills is clearly written and excellent communication for all levels principles tony murphy and backgrounds in tony murphy lays business management and that joins them is a must-do framework that joins for those whose the organization tony business involves IT, joins them both is considering IT, them both simon or would like information systems oxfam to significantly tailor simon jennings head IT investments for both simon jennings their economic advantage. the practical link Professor Richard gain strategic alignment P.Wool, University of real strategic position Delaware Dr. Dermot advantage professor richard Moynihan Michael Rice senior vice president Simon Jennings simon jennings head |
Кроме того ...
Presentations SecretsThe presenting secrets that experts and top professionals use. Get results fast with this quick, easy guide to the fundamentals of Presenting. Includes how to: Enjoy presenting and approach it with confidence; Assess your audience and their ...... |
The World Food EconomyThe questions of population growth and food supply have long been of central concern to economists. The World Food Economy seeks to examine the lessons of the past for wealthy nations, where agricultural output has steadily risen for decades, as ...... |
Лучший учебник по рекламеНа XVII Всероссийской конференции заведующих кафедрами рекламы и связей с общественностью, проводимой совместно с Ассоциацией Коммуникационных Агентств России (АКАР), учебник руководителя Коммуникационной группы «СТРОНГ» Дмитрия Сендерова &laq... |
Too Big to Fail: The Hazards of Bank BailoutsThe potential failure of a large bank presents vexing questions for policymakers. It poses significant risks to other financial institutions, to the financial system as a whole, and possibly to the economic and social order. Because of such ...... |
The One Minute Manager Builds High Perfotming TeamNever before has the concept of teamwork been more important to the functioning of successful organisations. Most managers spend over half their time working with a team, and the One Minute Manager`s practical advice shows how any team can work ...... |
ManagementMany teachers of college-level business courses use titles in Barron’s Business Review Series as textbook supplements to illustrate practical examples of business situations. The books also make excellent main texts in adult education and ...... |
The Decision-Making Style InventoryWilliam C.Coscarelli teaches fulltime at Southern Illinois University Carbondale in the department of Curriculum & Instruction. He is the former co-director of the Hewlett-Packard World Wide Test Development Center. He was elected as president ...... |
The Green Multiplier: A Study of Environmental Protection and the Supply ChainSupply chain management, a generally overlooked area of management, is steadily evolving into a corporate function of ever-growing economic importance. Yet is this increasing importance reflected in environmental protection? This book offers a ...... |
The Ice Cream Maker: An Inspiring Tale About Making Quality The Key Ingredient in Everything You DoInnovation, claims quality consultant Subir Chowdhury, is part of America`s DNA. No other country in the world matches America`s creative drive and its ability to turn innovative ideas into revolutionary products-from antilock brakes and ...... |
Capital Ideas Evolving... |
Sustainable Strategic Management: Strategic Management |
Winning E-brand Strategies : Developing your online business profitabilityIt?s the approach taken to development and marketing in e-commerce that differed from the rest of the market when we started designing our website back in September 1999. We were a small traditional British business with ambitions to sell our ...... |
Did Monkeys Invent The Monkey Wrench-... |
Business in Asia PacificBusiness in Asia Pacific brings together an account of the Asia Pacific business environment with an analysis of management styles and decision-making techniques in the region. The book begins with an analysis of the Asian economic miracle and ...... |
Technology and the Regulation of Financial Markets, Securities, Futures, and BankingThis is a reprint of a previously published work. It deals with how emerging technologies have affected financial markets and their regualtion.... |
Measurement of Nontariff Barriers (Studies in International Economics)As tariffs on imports of manufactures have been reduced as a result of multi-lateral trade negotiations, interest in the extent to which existing nontariff barriers may distort and restrict international trade is growing. Accurate and reliable ...... |
People in Corporations (Issues in Business Ethics)1 edition... |
Monopoly Capitalism in CrisisThe world economy is on the brink of a profound crisis. The threat of global deflation and the emergence of chronic excess global capacity characterizes the contemporary phase of crisis and stagnation. Lucarelli argues that these pathological ...... |
Industrial Park Growth: An Environmental Success StoryThe post WWII flowering of industrial parks is an event of great significance, not only to industry but also to society as a whole. This book studies the emergence and expansion of the park concept, describing performance standards and design ...... |
Private Initiatives in Infrastructure: Priorities, Incentives and PerformancePublic-private collaboration in infrastructure projects takes place in a variety of institutional frameworks worldwide. This volume considers the different cultural, political and legal settings in the US, UK, Japan and other countries and ...... |
Business Alliances Guide: The Hidden Competitive WeaponPresents a map of the various options one has on the journey through an alliance; the principles of design; new insights into what has been missing in order to understand alliances; how to find the right partners; purchaser-supplier alliances; ...... |
Руководство по основам MBA для полного идиотаДорогой читатель, Знают ли обладатели MBA что-то еще, что вам незнакомо? Давайте посмотрим. Способны ли вы управлять и мотивировать людей в их работе? Умеете ли читать финансовый отчет? Знаете ли вы, как принимать инвестиционные решения? Можете ...... |
Behavioral Theory of the FirmBehavioral Theory of the Firm has become a classic work in organizational theory, and is one of the most significant contributions to improving the theory of the firm. This second edition includes new material which puts the original text in a ...... |
The Portable MBA in InvestmentThe Portable MBA in InvestmentEdited by Peter L. Bernsteina state-of-the-art program in investment principles and applications from top-flight professionals"Peter Bernstein and his Dream Team tackle the entire investment... |