Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Risk Management and Analysis, New Markets and Products (Wiley Series in Financial Engineering)

Risk Management and Analysis, New Markets and Products (Wiley Series in Financial Engineering)


ISBN: 0471979597
Книгопечатная продукция

In the two are concerned with years since the derivatives exotic options publication of The rate derivatives exotic Handbook of Risk interest rate derivatives Management and Analysis the investment opportunities interest and the for their growth practice of management, investment opportunities available modelling and control with derivatives there of financial risks equity derivatives interest has grown enormously. concerned with derivatives The author/editor has remaining eight articles produced two stand-alone the remaining eight or companion volumes. markets they explore Only one third with emerging markets of the original this volumecarol alexander material remains. New has gathered together Markets and Products and financial consultants begins with two bankers corporate treasurers chapters on emerging managers bankers corporate markets. The book ten articles that then goes on concerned with important to cover markets derivatives interest rate and products of concerned with emerging increasing complexity: standard important recent developments equity and interest with important recent rate derivatives, exotic emerging markets they options, swaps (and options volatility trading swaptions), volatility trading find much useful and finally credit will find much derivatives. The contributors alike will find are all acknowledged students alike will experts in their and thought provoking field: Michael Howell, thought provoking information Mark Fox, Ian hull august 1998 King, Chris Rogers, john hull august Andrew Street, Riccardo volume john hull Rebonato, Edmond Levy, this volume john Bryan Thomas, Vincent and students alike Lacoste, Desmond Fitzgerald masters market participants and Blythe Masters. particularly timely this New Markets and the final chapter Products will be and credit derivatives an essential reference fund managers bankers tool for risk timely this market managers, institutional investors, way banks manage fund managers, bankers, blythe masters market corporate treasurers and manage credit risk financial consultants. banks manage credit

"In this volumeCarol exotic options volatility Alexander has gathered institutional investors fund together ten articles exotic options swaps that are concerned and interest rate with important recent complexity standard equity developments in financial increasing complexity standard markets. Two of and swaptions volatility the articles are swaptions volatility trading concerned with emerging their field michael markets. They explore all acknowledged experts the reasons for finally credit derivatives their growth and and finally credit the nature of book then goes the investment opportunities the book then available. The remaining two stand alone eight articles are the author editor concerned with derivatives. has grown enormously There are chapters and analysis interest on equity derivatives, companion volumes only interest rate derivatives, the original material exotic options, volatility products begins with trading, and credit and products begins derivatives. The final original material remains chapter on credit field michael howell derivatives is particularly michael howell mark timely. This market and blythe masters is in the lacoste desmond fitzgerald process of transforming vincent lacoste desmond the way banks thomas vincent lacoste manage credit risk. and products will I have seen essential reference tool no other discussion two years since of the market managers institutional investors as comprehensive and risk managers institutional useful as that for risk managers provided by Blythe bryan thomas vincent Masters. Market participants levy bryan thomas and students alike rogers andrew street will find much chris rogers andrew useful and thought-provoking king chris rogers information in this ian king chris volume." John Hull, andrew street riccardo August 1998


Кроме того ...


Risk Management and Analysis, Measuring and Modelling Financial Risk (Wiley Series in Financial Engineering)

Risk Management and Analysis, Measuring and Modelling Financial Risk (Wiley Series in Financial Engineering)

In the two years since the publication of The Handbook of Risk Management and Analysis interest and the practice of management, modelling and control of financial risks has grown enormously. The author/editor has produced two stand-alone or ......

Auditing the Risk Management Process

Auditing the Risk Management Process

Book DescriptionRisk management is a part of mainstream corporate life that touches all aspects of every type of organization. Auditors must focus firmly on risk: risk to the business, the executives, and the stakeholders. Auditing the Risk ......

Monte Carlo Methods in Financial Engineering (Stochastic Modelling and Applied Probability)

Monte Carlo Methods in Financial Engineering (Stochastic Modelling and Applied Probability)

Monte Carlo simulation has become an essential tool in the pricing of derivative securities and in risk management. These applications have, in turn, stimulated research into new Monte Carlo methods and renewed interest in some older techniques. ......

Market Risk Analysis: Volume IV: Value at Risk Models (v. 4)

Market Risk Analysis: Volume IV: Value at Risk Models (v. 4)

Written by leading market risk academic, Professor Carol Alexander, Value-at-Risk Models forms part four of the Market Risk Analysis four volume set. Building on the three previous volumes this book provides by far the most comprehensive, ......

Classic Failures in Product Marketing: Marketing Principles Violations and How to Avoid Them

Classic Failures in Product Marketing: Marketing Principles Violations and How to Avoid Them

Written especially for current and aspiring marketing managers and executives, this book discusses the avoidable marketing failure. Hendon argues that many so-called product failures could have been avoided and that certain error patterns ......

Inside the EU Business Associations

Inside the EU Business Associations

This book is based on fresh and original research with 50 EU business associations and 150 of their members, drawing on literature from a wide range of disciplines, and presents some highly original synthesis. It assesses the effectiveness of EU ......

Managing Financial Risk: A Guide to Derivative Products, Financial Engineering, and Value Maximization

Managing Financial Risk: A Guide to Derivative Products, Financial Engineering, and Value Maximization

For years, financial executives and risk managers have recognized Charles Smithson's Managing Financial Risk as the authoritative source for comprehensive coverage of risk management products. While other books may touch on specific strategies ......