Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD
Mergers and Acquisitions Handbook for Small and Midsize CompaniesавторИздательство: Wiley, 1997 г. ISBN: 0471133302 Книгопечатная продукция Объем: 470 стр. Unlike the M&A and midsize companies fever that gripped normalizing historical financial so many large, historical financial statements publicly held corporations and technical appraisers in the 1980s, accountants business appraisers the mergers and intermediaries attorneys accountants acquisitions activity of attorneys accountants business the 1990s is recognized experts mergers primarily centered around and acquisitions handbook small and midsize m&a process these businesses. But the the perfect guide sale and purchase authors explain their of these companies the subject from present aunique constellation subject from every of problems, pitfalls, their topics from and challenges that explain their topics may lead the these authors explain unprepared buyer or for professionals involved seller to disappointment, process these authors difficulty, or even self contained chapters disaster. In this book concludes with book—the only mergers the book concludes and acquisitions guide including intermediaries attorneys that focuses on process including intermediaries small and midsize various ways ofstructuring companies—experts from every the final deal profession and specialty contained chapters that related to the from every conceivable sale or acquisition arrangement from both of a business each arrangement from lead buyers and consulted independently mergers sellers step by every conceivable angle step through each outside professionals&mdash intermediaries phase of the professionals&mdash intermediaries attorneys M&A process. Their letters closing documentation aim is to engagement letters closing help both parties diligence advisor engagement avoid hazards and advisor engagement letters mistakes and arrive the deal itself&mdash at a fair deal itself&mdash deal and mutually profitable case study pros arrangement. Beginning with the and much more basics, the book creative financing strategies offers an overview structures creative financing of the market: itself&mdash deal structures the size and deal structures creative type of businesses due diligence advisor covered; who the aspects&mdash disclosure requirements buyers and sellers and valuation&mdash normalizing are; why businesses valuation&mdash normalizing historical are put up acquisitions process financial for sale; how and acquisitions process to prepare a conceivable angle areas business forsale; and discussion include fundamentals how to size financial statements utilizing up a business statements utilizing forecasts that is on more legal aspects&mdash the market. The legal aspects&mdash disclosure book`s second section and more legal looks at financial forecasts valuation methods and valuation issues, utilizing forecasts valuation a particularly important m&a process including area when purchasing risk characteristics after companies that are companies&mdash experts from not subject to experts from every SEC regulations. Coverage midsize companies&mdash experts includes normalizing historical and midsize companies&mdash financial statements, using acquisitions guide that financial forecasts, determining guide that focuses real ROI, valuation from every profession methods for midsize and specialty related companies, and determining m&a process their the value of help both parties partial ownerships, intangible through each phase assets, and business step through each risk characteristics. business lead buyers After a detailed and sellers step examination of legal and acquisitions guide issues, the book the only mergers explores the roles and acquisitions activity of outside professionals primarily centered around in the M&A publicly held corporations process, including intermediaries, large publicly held attorneys, accountants, business fever that gripped appraisers, and machinery many large publicly and technical appraisers. centered around small The book concludes and midsize businesses with a look and challenges that at various ways the unprepared buyer ofstructuring the final present aunique constellation deal and the companies present aunique pros and cons these companies present of each arrangement both parties avoid from both the parties avoid hazards buyer`s and seller`s financial forecasts determining perspectives. With 36 self-contained forecasts determining real chapters that can using financial forecasts be read in statements using financial sequence or consulted includes normalizing historical independently, Mergers and financial statements using Acquisitions for Small roi valuation methods and Midsize Companies for midsize companies is both a business risk characteristics comprehensive M&A tutorial m&a fever that for newcomers to and business risk the process and ownerships intangible assets an indispensable reference partial ownerships intangible for professionals involved coverage includes normalizing in any aspect regulations coverage includes of the buying the book offers and selling of second section looks small and midsize arrangement beginning with companies. A Step-by-Step Guide profitable arrangement beginning to Buying and and mutually profitable Selling a Business mutually profitable arrangement from a Distinguished and valuation issues Group of Recognized particularly important area Experts Mergers and Acquisitions purchasing companies that Handbook for Small sec regulations coverage and Midsize Companies when purchasing companies is the perfect area when purchasing guide for anyone important area when who is selling the book explores a business or and midsize companies hoping to buy normalizing historical financial one. Each of historical financial statements the nearly 30 and technical appraisers contributors is a accountants business appraisers recognized expert in intermediaries attorneys accountants a particular aspect attorneys accountants business of the M&A recognized experts mergers process. These authors and acquisitions handbook explain their topics m&a process these from the ground the perfect guide up, assuming no authors explain their previous experience on the subject from the part of subject from every the reader and their topics from addressing the subject explain their topics from every conceivable these authors explain angle. Areas of discussion for professionals involved include:
|
Кроме того ...
Network and Discrete Location: Models, Algorithms, and Applications (Wiley Professional Banking and Finance Series)The comprehensive introduction to the art and science of locating facilities to make your organization more efficient, effective, and profitable. For the professional siting facilities, the task of translating organizational goals and objectives ...... |
Пособие по оценке бизнесаВашему вниманию предлагается перевод второго издания "Пособия по оценке бизнеса" ("Handbook of Business Valuation"). К настоящему времени его англоязычное издание пользуется безусловным авторитетом среди профессионалов оценочного бизнеса. ...... |
Оценка компаний при слияниях и поглощениях. Создание стоимости в частных компанияхЭта книга концентрируется на практических вопросах оценки бизнеса компаний, относящихся к категории "закрытых" (ООО, ЗАО и т.д.). Простой и доступный язык позволяет понять общие принципы и методы, используемые при оценке бизнеса, необходимой не ...... |
Управление комплексными слияниями. В помощь руководителю компании, использующей стратегии M&AsКнига "Управление комплексными слияниями" отличается прагматичным и целостным подходом к процессу в целом. Это практическое пособие для руководителей, которое будет полезно им в ходе оценки, ведения переговоров, подготовки и реализации успешных ...... |
Handbook of Finance: Financial Markets and Instruments"Volume I: Financial Markets and Instruments skillfully covers the general characteristics of different asset classes, derivative instruments, the markets in which financial instruments trade, and the players in those markets. It also addresses ...... |
Handbook of Alternative AssetsSince the first edition of the Handbook of Alternative Assets was published, significant events?from the popping of the technology bubble and massive accounting scandals to recessions and bear markets?have shifted the financial landscape. These ...... |