Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


The Power of Communication: Skills to Build Trust, Inspire Loyalty, and Lead Effectively

The Power of Communication: Skills to Build Trust, Inspire Loyalty, and Lead Effectively

автор

Издательство: FT Press, 2012 г.
ISBN: 013288884X
Книгопечатная продукция
Объем: 336 стр.

Communication is the helio fred garcia absolutely indispensable leadership fred garcia reveals discipline. But, too audiences recognizing their often, leaders and recognizing their centers professional communicators get speaker helio fred mired in tactics, and speaker helio and fail to renowned leadership communications influence public attitudes leadership communications expert in the ways communications expert consultant that would help and most critical them the most. most critical concerns The Power of the agenda… respond Communication builds on events with speed the U.S. Marine all together becoming Corps` legendary publication habitually strategic communicator Warfighting, showing how tactical garcia shows to apply the and tactical garcia Corps` proven leadership and succeed with and strategy doctrine all three levels to all forms communication strategic operational of public communication world renowned leadership - and achieve results world renowned truly extraordinary results. the ways that World-renowned leadership communications ways that would expert, consultant, and that would help speaker Helio Fred would help them Garcia reveals how influence public attitudes to orient on and professional communicators audiences, recognizing their absolutely indispensable leadership centers of gravity indispensable leadership discipline and most critical too often leaders concerns. You`ll learn marine corps legendary how to integrate corps legendary publication and succeed with and achieve truly all three levels achieve truly extraordinary of communication: strategic, truly extraordinary results operational, and tactical. extraordinary results world Garcia shows how and strategy doctrine to take the corps proven leadership initiative and control legendary publication warfighting the agenda… respond publication warfighting showing to events with the corps proven speed and focus… the absolutely indispensable use the power helio fred garcia of maneuver… prepare fred garcia reveals and plan… and audiences recognizing their put it all recognizing their centers together, becoming a speaker helio fred "habitually strategic" communicator. and speaker helio


Кроме того ...


Banks at Risk: Global Best Practices in an Age of Turbulence

Banks at Risk: Global Best Practices in an Age of Turbulence

In the wake of the great financial crisis of 2008 the entire industry`s practices have come under scrutiny. Everyone from the government to regulators, banks and risk managers are rethinking the best way forward for the financial sector. The ......

Improve Your Communication Skills

Improve Your Communication Skills

Excellent communication skills are vital in today`s workplace. Whether keeping the interest of a large audience, impressing a potential employer or simply winning the argument at an important meeting, sounding the part is key. This 3rd edition ......

Leading at the Edge: Leadership Lessons from the Extraordinary Saga of Shackleton`s Antarctic Expedition

Leading at the Edge: Leadership Lessons from the Extraordinary Saga of Shackleton`s Antarctic Expedition

Part adventure story, part leadership guide, this intriguing book examines Shackleton`s legendary Antarctic expedition through the lens of business - to reveal a set of powerful strategies for corporate leaders. In the chronicles of ......

Start Your Own Tutoring and Test Prep Business: Your Step-by-Step Guide to Success

Start Your Own Tutoring and Test Prep Business: Your Step-by-Step Guide to Success

Are you an advocate of higher education? Do you enjoy teaching others? Are you interested in starting a business that makes money and a positive impact? If so, then you`ll earn high marks in the tutoring and test prep arena! Whether you want to ......

Winning the Loser`s Game: Timeless Strategies for Successful Investing

Winning the Loser`s Game: Timeless Strategies for Successful Investing

The Classic Guide to Winning on Wall Street-Completely Updated and Expanded! "The best book about investing? The answer is simple: Winning the Loser’s Game. Using compelling data and pithy stories, Charley Ellis has captured beautifully in this ......

So Good They Can`t Ignore You

So Good They Can`t Ignore You

In this eye-opening account, Cal Newport debunks the long-held belief that "follow your passion" is good career advice. Not only is the cliche flawed - preexisting passions are rare and have little to do with how most people end up loving their ......

Initiation a la comptabilite analytique de gestion: Cours et Exercices corriges

Initiation a la comptabilite analytique de gestion: Cours et Exercices corriges

Cet ouvrage est presente en trois chapitres. Chaque chapitre fait l`objet de traitement d`un ensemble d`aspects theoriques accompagnes de cas pratiques. Le premier chapitre traite les principes qui menent aux calculs des couts par la methode des ......

Economic Sanctions and Presidential Decisions: Models of Political Rationality (Advances in Foreign Policy Analysis)

Economic Sanctions and Presidential Decisions: Models of Political Rationality (Advances in Foreign Policy Analysis)

This important contribution to the debate over the efficacy of economic sanctions develops a rational theory of why leaders choose sanctions, rather than another foreign policy tool, what type, whether to sustain them, and when to terminate ......

Exit Voice and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States

Exit Voice and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States

An innovator in contemporary thought on economic and political development looks here at decline rather than growth. Albert O. Hirschman makes a basic distinction between alternative ways of reacting to deterioration in business firms and, in ......

How to Say It For Women: Communicating with Confidence and Power Using the Language of Success

How to Say It For Women: Communicating with Confidence and Power Using the Language of Success

Perhaps the best teacher of how the power of language can transform is an unexpected one: Charlotte the spider of E.B. White`s, Charlotte`s Web. Mindell demonstrates how Charlotte communicated messages that gained national attention and saved a ......

The Handbook of International Financial Terms

The Handbook of International Financial Terms

This A to Z Handbook provides exhaustive coverage of international financial terms with detailed cross referencing, examples and descriptions of different uses in different markets and countries. Containing over 14,000 entries this is an ......

La familia y el dinero Hecho facil!

La familia y el dinero Hecho facil!

Con los pasos a faciles de la familia y el dinero, la experta financiera Elaine King te ayudara a planificar tus finanzas de acuerdo a tu personalidad, manejar la emocion frente al dinero y brindarles una educacion financiera solida a tus hijos. ......

Cross-Border Security and Insolvency

Cross-Border Security and Insolvency

Prudent creditors seek to protect themselves against the risk of their debtor`s insolvency by taking security. With the growth of the multinational corporation and the increasing globalization of the market-place, cross-border insolvency has ......

Trade Like Jesse Livermore

Trade Like Jesse Livermore

"Profits always take care of themselves but losses never do." ?Jesse Livermore Jesse Livermore is considered by many to be the greatest stock trader who ever lived. He pocketed $3 million in a single day when he predicted the crash of 1907 and ......

Scoring Points: How Tesco Continues to Win Customer Loyalty

Scoring Points: How Tesco Continues to Win Customer Loyalty

Swiping a grocery store's loyal-customer card has become second nature to shoppers these days. Scoring Points, one of the seminal marketing books of the last decade, tells the story of how British supermarket chain Tesco conceived, launched and ......

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

You've read about customer loyalty in Publishers Weekly, Los Angeles Times, Dallas Morning News, Miami Herald, Kansas City Star, Entrepreneur, Industry Week, Marketing News, Boardroom Reports, Marketing Management, Library Journal, The Selling ......

Principio del 80/20, El

Principio del 80/20, El


Assimilating New Leaders : The Key to Executive Retention

Assimilating New Leaders : The Key to Executive Retention

Newly hired senior executives don`t need any help, right? After all, they`re getting paid top dollar for knowing their stuff! The reality is that executives often do need guidance and support when joining an organization. In fact, a recent ......

После трех уже поздно

После трех уже поздно

Цитата Образование и окружающая среда, в которую попадает младенец сразу после рождения, скорее всего и определяет, кем он станет - человеком или волком! Масару Ибука, создатель компании Sony О чем книга Автор этой удивительно доброй книги ......

Доставляя счастье. От нуля до миллиарда. История создания выдающейся компании из первых рук

Доставляя счастье. От нуля до миллиарда. История создания выдающейся компании из первых рук

О чем эта книга О том, как Тони Шей стал бизнесменом, начав в девять лет с… фермы по разведению червей. И о тех обстоятельствах, благодаря которым созданная им (несколько позже) компания Zappos была в итоге куплена Amazon за 1.2 миллиарда ......